organizing

Inhoud 


Samen onderzoeken we de indeling van je werkplek, werkomgeving, opbergplekken en informatiesystemen en de wijze waarop je jouw werkzaamheden uitvoert.

Ik ondersteun je graag bij:










het opruimen en praktisch inrichten van je werkplek, kantoor en atelier
het reduceren van je papierstapels en rommel
het ordenen van je documenten en spullen
het overzichtelijk indelen van je opbergruimten, zoals: het archief, het magazijn of een kast
het opzetten van effectieve vindsystemen (computer, archief en administratie)
het structureren en slimmer verwerken van je informatiestromen (e-mail, post en administratie)
het beter inrichten en optimaliseren van je werkprocessen


Resultaat

Je creëert een werkomgeving...







die opgeruimd en overzichtelijk is
die praktisch en prettig is ingedeeld
waar spullen een vaste plek hebben en gemakkelijk vindbaar zijn
waar informatie gestructureerd is en toegankelijk is voor derden
waar werkprocessen soepel verlopen
die je gemakkelijk onderhoudt
waar je rustig en plezierig werkt


Lees de ervaringen van eerdere deelnemers...



'Een omgeving die rust, ruimte en overzicht uitstraalt is als een prettig zittende jas'